söndag 21 november 2010

Helg hemma i Ö-vik

Hejsan!
Nu har jag nyss kommit till sollefteå efter en helg hemma i Örnsköldsvik. Gårdagen spenderade jag på Birsta med min mamma och syster, och hittade några grejor i alla fall. På kvällen gick jag på nya Harry Potter filmen och jag ger den 4 av 5 toasters, dock blev jag väldigt besviken att popcornmaskinen var trasig för jag älskar verkligen bio popcorn. Så min lördag var nice. Imorse tog jag en sovmorgon som var välbehövlig, och sen drog jag ut på några intervaller på skyttis. Spåren på skyttis var jättefina. Formen känns ganska bra och jag känner mig pigg trots att vi just har haft ett läger.
Det var tänkt att vi skulle kört en träningstävling på lägret i Ramundbeget med skidgymnasiet men det var alldeles för kallt för att köra så tävlingen blir imorgon, det ska bli kul. Just nu har jag sånt himla tävlingsug!

Nä nu ska jag återgå till mitt TV tittande
/SN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar